Tillbaka från svampskogen

Nyss hemkommen från svampskogen. Blev en liten tur dit idag med mamma och zimbah. Zimbah älskar att gå i skogen så är typ tredje året tror jag nu som han får följa med ut och kolla efter svamp. Han är så söt går typ fot och kommer han för långt ifrån så jamar han . Idag hittade vi även en liten sjö vilket var mycket spännande :) Fick föresten jätte ont i fötterna av stövlarna dom klämde typ i hålfoten. Konstigt ställe att klämma på tycker jag men som tur är så behövde jag inte ha på mig dom så länge. Det var ganska dåligt med svamp faktiskt men hittade lite kantareller så det fick gå ändå. Mamma får väl sig en smörgås med svamp eller nått. Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt ett tag ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0