Foten i röven

Idag så har jag tagit mig i röven. Inte bokstavligen, eller? Nä men missade bussen eller rättare sagt det gick ingen buss. Så jag var ful i onödan typ stressad springer till bussen leggingsen vill vara under stjärten. Och jag har glömt att nej det går ingen jävla buss utan får gå hem igen så hann ta lite ego bilder ;) det är inte varje dag! Sen åkte jag in till stan träffade mamma på bussen . Gick till arbetsförmedlingen som väldigt många andra så nu går jag på stan och väntar på att få återkomma då det tydligen skulle ta typ en timme. Har lämnat ett cv och ska snart lämna lite fler :) Har för övrigt som många andra fått jobb på fjällräven center så kommer jobba lite extra där vid matcher. Men måste ju fortfarande söka nå mer så är bara att ta sig i kragen. Just ja sune är på verkstaden så ska hämta han sen, glömde förstås mammas bankkort så måste åka hem mellan känns ju lagomt kul. För bilen är i gullänget. Ska glo lite på Lindex också om jag hittar några svarta byxor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0