Då var det dax igen

Är just nu inskriven på miroi så håller på att söka jobb för fullt. Ska ner till Stockholm till att börja med nästa vecka så får man se vad dom säger där. Om inte annat har jag eventuellt 2 andra på g och hur mycket tid som helst på miroi att bara skicka in cvn och hålla på. Så jobb blir det nog garanterat frågan är bara vart :) I övrigt så känner jag mig allmänt äcklig och vidrig idag. Som ett jävla slek. Huga väntar på att denna dag på miroi också ska ta slut. Vi har haft nån föreläsning från något förtag idag. Men som med många av dom företagen så är man ju typ inte aktuell för tjänsten. Så känns ju bara som att man sitter där bara för att göra nått. Träsmak i röven och ont i svanken får man av stolarna. Måste ju nästan vara lutningen på sittsen tänker jag :) haha fast har ju inte funderat över det så länge men ändå. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0