Trevlig dag ^^

Idag har jag varit med Cassi <3 Vi går lite klipp och dyligt på datorn sen drog vi till Max och beställde hem lite mat. Gott men fuskar gör jag. Håller på med nutrilett och sånn skit just nu så man dör ju nästan av svält. Men som sagt börjar bli less på att bara gå upp hela tiden typ. Så tänkte köra på det i 3 veckor så bör man ha gått ner nått. Tror det kan hjälpa en sen att bli lite mer taggad och att man kan bli av med det jävla socker beroendet! Hoppas  även på att komma i en vår/sommar jacka tills jag ska till Rom i slutet av maj.
I alla fall fick visa upp mina talanger innom körningen! Motorstopp och missade växlar ;) Men som tur så har också Cassi nyss tagit körkortet så jag tror hon förstår (A)
Oj kom på att det är söndag idag det innebär att det är måndag imorgon undrar om jag kanske ska förpassa mig till arbetsförmedlingen imorgon då kanske. Har ännu inte fått nå svar om sommarjobbet men det är ju bara att hoppas att man får nå att göra i sommar. Så man även kan få ihop lite pengar för det kan behövas!


Huvudsaken är att man är fin på insidan och utsidan!

På tal om insidan!!!!! iiih fanns några skräckexemplar på kvinnor som hade fött barn typ med nå jävla bölder i hela underlivet typ. Haha jaa som sagt jag och Cassi såg på en del sjuka grejer...vi är ganska sjuka XD

Blir fan deppig på mitt hår nu asså slitet fult och vill bara döööö. Behövs klippa och färgas skulle även vilja sätta i löshår ,blev lite sugen när cassi pratade om det! Vore ju najs om man inte hade varit så fattig hela tiden. Gaaah! Bara hoppas på att få nå svar nu snart från nå ställe :)

Kommentarer
Postat av: Bea

2012-05-06 @ 21:51:10
URL: http://lillibabs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0