Min vanliga tur!!!

Laddaren trasig har dock en sladd som man stoppar i datorn men har lyckats stoppa den på nått bra ställe! Det värsta är att jag använde den typ för 3 dar sen men nu har jag ju lyckats slarva bort den! Blir att vända upp och ner på huset! Hoppas jag hittar den snart blir tokig väntar dessutom viktiga samtal denna vecka. Men ni som försöker få kontakt med mig kan prova på hemtelefonen det är bara jag hemma så (A)
Om jag inte hittar den snart måste jag kolla om det är någon av de asgammla telefonerna som funkar... typ dom som är 6år och äldre!
Jag blir tokit!

Aja.. just nu så har jag städning och sökning av laddare framför mig. Idag så har jag varit och hämtat ut mitt körkort .... Ja bilden säger allt! XD Haha nyvaken och trött men försöker att inte se trött ut typ... inte så lyckat nej! men man ska inte klaga har ju i alla fall ett körkort nu.



På tal om att köra så har jag ju bilen nu. Haha jag vill typ bara dö...eller nej kanske inte dö men stoppa huvudet i sanden. Den är väldigt olik körskolebilarna och kan inte säga att det är någon "vacker" körning! Hahah kärringstopp och ryckiga växlingar förekommer men hoppas på att lära mig bilen ganska så snart annars kommar jag säkert bli stoppad för att folk tror att det är ett fyllo som är ute och åker!


Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis till körkortet! :D Jag lovar körningen kommer att bli bättre. Men visst känns det skumt att köra utan någon som sitter bredvid å domderar?

2012-05-02 @ 22:45:09
URL: http://lillibabs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0