Happ....

Har verkligen ingen tur asså min mobil går inte att få igång har försökt och försökt men den verkar vara stendöd. Har varit trasig några dagar nu och jag känner mig verkligen handikappad :( Allt känns som att det är en ond kjedja typ. Jag har ju sen innan Parlino som jag faktiskt varit riktit nöjd med man ringer till alla mobiler gratis bara uppkopplingsavgift. Men vad ska man göra när mobilen går sönder då och man inte har någon buffert sparad. Måste ansöka om abonemang och för att kunna göra de måste jag först se till att bli registrerad hos parlino. Försökte göra det på en länk som de hade på hemsidan då man tydligen skulle få en kod och bekräfta att man ville registrera nummret. Sen måste jag in till telia och efter de tar det typ 2 veckor innan jag får en jävla mobil! SKulle kunna fått den direkt men då måste jag byta nummer och det vill jag verkligen inte.. känns inte som att det är nått alternativ.
Snacka på att bli tokig har lixom ingen koll på vad klockan är ingen väckarklocka tänkte ta en powernap men vet inte om jag kommer kunna vakna sen. Ska träffa Caassi på stan sen så kan ju inte sova hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0