Att skriva eller att inte skriva..det är frågan

Fick ett samtal igår från Almagränd ute på ulvön att jag skulle komma ut dit 17-19 maj. Kom dock på sen att jag skulle hämta mamma i Sollefteå den 17e så fick komma den 25e istället med andra gruppen. Verkar som att det kommer att vara nått intro eller vad man kallar det inför sommaren när det kör igång. Som jag fattar det så kommer dom att välja ut folk som ska jobba av dom som ska dit men är inte riktigt hundre eller om nu alla som ska dit kommer att få jobba där under sommaren. Aja kommer säkert att få vidare info på platts.
Det jag skulle ha med mig är sovkläder, svarta byxor, svart t-shirt och svarta skor....
Hm.. det blir ju spännande i plånboken behöver svarta skor, byxor och t-shirt lagomt kul när man är asfattig och ska åka utomlands nån dag efter man kommer hem.
Håller just nu på med att bråka med den jävla skivaren! Serisöst blir galen på den, den bara skriver ut men det blir ingen jävla text på pappret sen så säger den att det är slut på papper hela tiden helt jävla störd! Sånt kan man fan bli galen på förra skrivaren vi hade var också bara skit. Tips köp ingen jävla epson skrivare så jävla kass kvalite den har inte skrivit ut många papper vill jag lova + att när den väl skriver ut så gör den det snett. Morrrr vet inte om det funkar att jag lämmnar in den på Elgiganten eftersom det är mamma som har köpt den och den står väl då i hennes namn. Skulle igentligen behöva åka in och prova eftersom jag har lappar på schenker som måste skrivas ut sen så kan jag ju inte heller skriva ut några cvn heller så det är ju verkligen inte bra :( Men det är ju inte bara att den står på mamma det gäller ju få tummer ur röven med. Känns väldigt omotiverat när det är pissväder ute!


Resväskor från när vi var i Kina inte senaste gången men gången innan. Vi hade ännu mer packning sist. RIP den mörkrosa rullväskan som gick mitt i tu senaste gången då vi hade lastat den med 37kg (A) Fyy på oss! Ååååååh vad jag längtar tillbaka till Kina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0