Latar mig :)

Känner mig så trött och lat idag men det får man passa på att vara när man är ledig :) Känner mig hungrig / sugen på gosaker ska nog dra till affären och köpa nå gött tror jag. Mamma är borta så är ensam för en gångs skull känns faktiskt ganska skönt.
Håller på att skicka in intresseanmälningar och sånt för lägenheter i ume.. har höort att det kan vara svårt men man kan ju alltid försöka. Pendlar ju nu varge dag så det går ju bort några timmar till dötid.
Har dessutom inte fått mobilen ÄN men nu ska den väl ändå komma nästa vecka hoppas jag. Har ju typ inte ens musik att lyssna på när jag åker tåg :(
Näää ni nu ska jag dra och köpa nått är i alla fall sugen på dricka! eller läsk som vissa vill kalla det men jag säger dricka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0