Uppdatering av mitt mindre roliga liv!

Blir inte så mycket skrivande nu när min dator inte funkar att skriva på :( Fast jag gör inte så mycket på dagarna så är väl inte så mycket att skriva. Övningskörde iår igen i rondeller och sådär körläraren sa att jag hade 5-7lektioner kvar och att halkbanan eventuelt blir 31 januari sen blir det lilla uppkörningen på skolan och sen stora. Sen så ska jag göra risk1 nån dag men det är ju typ som en lektion bara 1.30min tror jag den var så det är ju inte så jobbit. Så kommer troligen få körkortet i februari, det känns ju kul :) Bättre sent än aldrig!
Sen nalkas eventuelt en arbetsintervju i stockholm så får la se hur det går.
Ooooh just ja! ska på stan med Sofie<3 på fredag efter jag kört lite så myyyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0