Gott nytt år!

Igår var det ju nyår och jag tillbringade den hos Linnea i Umeå "ume, björkarnas stad" med ö-viks bor och ume bor. Mycket trevligt!
Hm.. mina nyårslöften till mig själv är

Börja träna ( Jag måste ringa step in någon dag, hatar att ringa folk när jag inte vet vad jag vill säga så gruvar mig lite XD )

Skaffa jobb, måste ta tag i  jobbsökandet igen ska både söka frisörjobb och annat för funkar inte att vara arbetslös.

Ta mitt körkort innom en snar framtid. Pratade med läraren förra lektionen och då frågade jag hur många lektioner han trodde att jag behövde. nånstanns mellan 10-15 st kvar så tänkte att jag skulle lägga på ett kål nu och köra minst 2 gånger i veckan gärna 3 om det går. Har ju inte kört nästan nått hemma men vinterdäckerna suger så inte kul att köra när det är halt. Men förr eller senare så måste man!

Det var typ det!

I övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv. Jag är en mycket tråkig människa ^^ Kanske lägger upp lite bilder på julklappar sen nån gång om jag orkar ^^

Gott nytt 2012

// Mööörlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0