Wiiiiiie ^^'

Äntligen är tangenterna på datorn fixad sen jag tappade den i golvet dock så är gångjärnen fortfarande trasiga
:( Vet inte hur jag ska göra med dom skulle igentligen behöva skicka in den till Asus eller nått men vet inte om dom tar emot trasiga datoret när mna orsakat skadan själv har ju inte direkt någon sånn garanti.
Idag har jag varit på stan med Sofie och Cassi riktigt mysigt! Fikade och lämmnade in ett cv så det var mys :)
Ska skriva ett mail till en på arbetsförmedlingen som jag tydligen ska skriva till varge fredag så han har koll på vad jag gör. 

Men nu när ja har datorn fixad så ska jag köra på lite mer med teorin till veckan så jag ka boka min uppkörning snart! Känns najs ;)


Kommentarer
Postat av: cassii

kämpa på mörlin :D

snart har du körkortet!!!

wiiie!!

2012-02-19 @ 22:42:07
URL: http://cassiengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0