Prutt?

Idag känns som en jobbig dag känns inte som att nått nästan går som jag vill! Morrr..
Hade lilla uppkörningen idag så fick testa och köra med annan lärare och annan bil kan säga att jag blev ganska lätt stressad då jag kört med samma hela tiden både samma bil och lärare. Tänkte lite fel i vissa situationer och sådär men  men .. har i alla fall gjort bort det :) Förra veckan hade jag ganska fullt upp med körningen hade båda halkbana och risk1 och några körlektioner. Just nu så gäller det mäst att plugga så jag kan fixa teorin och boka körprov och sånt och sen känner jag efter dagens körlektion att jag fortarande var ganska osäker så 1 eller 2 lektioner till blir det nog! :P
Har varit lite lat på senaste tiden med att söka eller tagit det lugnt sen jag var ner i stockholm sist. Fick svar idag att dom hade hittat en annan vilken inte alls förvånade mig 1 klippning på 2 hela arbetsdagar är inte så lovande! Har fått svar från ett ställe som jag sökte till ungefär samtidigt så får se om det bär av på någon intervju. Tänker inte ge mig!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du kollat med självfallet i övik? Marcus sa att dom tar emot lärlingar, en kompis till Angelica som driver det. Duktig med körningen!! Måste skriva in mig snart! Kram

2012-02-06 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0