Lyckligaste dagen i år! :)

Idag släppte Darin sin nya singel <3 Det värmer i hjärtat och på några andra ställen XD haha! Blir så glad aaawww.  Han är på tv ikväll också 21.30 så det ska jag inte missa då sitter jag som fastklistrad.
Idag har jag varit in på arbetsförmedlingen dom snackade en massa var inte så mycke som gick in i huvet men men... presenterade lite grejer och sådär. Sen åkte jag hem och sen åka jag med mamma in till stan och bytte ut våran kaffebryggare som hade gått sönder.  Sen bar det av till rusta för att köpa tapetklister och medans vi ändå var där borta så blev jag bjuden på mat på Zafari dom har riktigt god mat där faktiskt! Sen vandrade vi vidare till Willys där träffade man flera "kändisar". Drog sedan hem och nu sitter jag och lyssnar på Darin's låt och fryser försökte sova en stund men det gick inte. Snart ska vi troligtvis bort till mormors hus och tappetsera blir väl typ att vara där och fixa i helgen. En kompis till min mammas kompis skulle komma dit och glo på huset nån dag så då är det ju bra om det är tapeter på väggarna. Hoppas det blir sålt annars får vi gå till mäklaren igen fast en annan mäklare dock. Måste även sätta lite fart med försäljningen av tyger igen känns jävligt drygt var längesen vi la ut på tradera så måste skriva om alla auktioner och ladda up bilder och sånt på nytt, blä!


Ha de gött pöss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0