Brum, brum

Idag har jag varit i sollefteå med mamma.
Vaknade kl 06.15 vilket som inte var så poppis då jag sommnat vid 3 :( Men pluggade i alla fall lite teori så är klar med del c nu nu är det bara d kvar sen repetition, sen är det dax att boka prov :)
 I alla fall vi drar iväg till sollefteå för att mamma skulle skriva in sig på ett ställe som heter österåsen (hälsohem). Riktigt fint där asså ! tYdligen så hade kronprinsessan Viktora varit där och hälsar på för drygt ett år sedan ocj suttit på samma platts som en annan. Man känner sig nästan kunglig.. så passande att hon ploppade ut en prinsessa ifag också :) Jag blir så lycklig <3 Som jag väntat! Tog bilder på några stenar som står lite längre bort som bland annat hon och kungen har skrivit på. Tyvärr så hittar inte jag sladden till mobilen så kan inte läga över bilder nu...har ju inte direkt en iphone heller så..
Sedan åkte vi in till sollefteå "centrum" asså blir så chockad att en stad kan vara mindre än ö-vik! Jag menar trodde inte det gick typ.. fanns bara några butiker och en LITEN galleria. Men hittade dock en riktigt bra affär så gjorde mig några fina fynd!

2st lycktor 1rosa,1lila
2st läppstift 1mörkrosa, 1röd
1packet lösögonfransar
1 nagelack i lila
1 packet gummisnoddar

Sen när vi skulle gå tillbaka till garaget och starta bilen var den stendöd! Panik! Gick inte att starta alls allt var bara typ helt svart. Vi gjorde en chansning med att rulla ut bilen för hand då det var en liten kort backe upp till parkeringshuset. Jag fick knuffa på och när den fick lite fart ner för backen lyckades mamma få igång bilen. Men som sagt tur i oturen vet inte vad vi skulle ha gjort om det inte hade funkat då hade vi stådd däår som nå fån.
Sen körde vi hem igen till ö-vik och jag var så jävla trött, höll på att dö...eller ja nästan ;)
Kan säga såhär var ganska lättvaggad när jag kom hem och slängde mig på sängen!

Imorgon blir det fest med tjejerna efter vi varit i stan och ätit lite. De blir skoj :)

POSS!



Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA var Sollefteå mindre än Övik!? XD Pinsamt ;) Tycker för övrigt att Sean Banans låt är raiktigt klatchig ;) För att inte tala om Ranelid. Hon Sara Li kan verkligen sjumga hon! Håhåjaja. Hur är det med din psoriasis? Gallblåsan? Hälsa med dig! Gamlingssnack

2012-03-07 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0