Körkort och FF i 3 veckor !

Nu har jag äntligen tagit körkortet! Det var på tiden började bli nervös för att jag inte skulle hinna få godkännt på körningen innan tiden gick ut för teoriprovet. Men i alla fall klarade uppkörningen i tisdags och idag så fick jag ett brev hem att jag kan hämta ut körkortet så hämtar väl kanske det på måndag :) Man fick ju se bilden förut
 på trafikverket och kan säga att det var bland de fulare bilderna jag sett. Man ser väl ut som i verkligheten men jag gillare inte. Ser ut som en gås som tigger bröd från en gammal gumma typ :D Orkade inte ställa in stolen som var lite väl långt ner så vände typ upp hakan istället vilket gör att ljuset speglade sig ganska fult på läpparna eftersom jag hade läppglans. Så typ längst upp på läppen gländer det som bara den så ser ut som en jävla anknäbb. Men kan lägga upp den fula bilden när jag fått kortet .Måste ändå in till körskolan och betala för lån av bil och sådär. Så det blir säkert bra.
På måndag drar mamma iväg på österåsen och är borta i 3 veckor så då har jag huset för mig själv och bilen fick jag ta så det blir ut och åka och lära känna lilla "SUNE" even kallad gröna faran.Känns väldigt skönt att få vara själv faktiskt ska njuta sen så är det inte så längre kvar efter hon har kommit hem tills vi ska till Rom. Iiiiiiih längtar det ska bli najs även fast man är typ fattigast i världen.
Var in till arbetsförmedlingen igår på nå möte och beslutade mig för att anmäla mig till Miroi ändå. Men får se hur de blir får jag nå jobb så behöver jag ju inte gå där. Men verkar som att det har förbättrats sen jag gick där sist för då var det riktigt värdelöst gav mig inget typ.
Blir så less på mitt hår just nu behöver färga och klippa och MASSOR med inpakning det är typ genomskabb bäääää....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0