Nu har jag äntligen anmält mig till körskola! :)

Har sedan länge grubblat över körkortet och att jag borde ta det men hur är det då? :S Nu har jag i alla fall skrivit in mig och köpt 10 körlektioner och teoripaket. Har även bokat in 2 körtider tisdag och torsdag nästa vecka så får hoppas det går bra :)
På tal om bilar så har mamma fått tillbaka sin bil och hade tur att försäkringen gällde det gick på 5.000kr istället för 23.000kr så det var ju i alla fall bra det, tur i oturen :)
I övrigt så händer det inte så mycket på dagarna.. jag typ sover och sitter vid datorn och tv förståss! Lite städning kanske.... ibland så kåänndes som jag behöver nått att göra nått att plugga till.
Man blir ganska rastlös av att inte göra nått heller :/

Har inte fått svar än om jag får jobbet än nere i Gislaved var där och provjobbade förra fredagen. Var lite papper som behövde kollas igenom och sådär jobbit att inte veta. Ringde igår men dom hade inte hunnit läsa igenom så skulle bli uppringd men hur är det då när man är otålig! ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också kuna sjunga :)vad soligt. hoppas det går bra att köra :D . Och tur att det blev biligare med bilen. Men blir rastlös som fan när man inte har not att göra, hållert helt hålet med dej malin.

2011-09-07 @ 18:45:03
Postat av: Linnea

Cad duktig du är som ska börja köra! Jag skulle övningsköra med Peter i bushen i Lycksele, men fick panikångest och började grina... Malin-Linnea 1-0 ;)

2011-09-10 @ 16:03:01
URL: http://lajonell.blogspot.com
Postat av: Linnea

Aporpå din kommentar: JAA och när ska vi åka till Indien?? Kanske har dom dragit in på halkskydd i simhallen, det får dom inte göra...Jag kommer få mkt pengar för den här artikelserien, jag känner det på mig.

Åh min älsklingsfilm! Måste se den snart igen och garva och kunna alla repliker utantill <3

2011-09-10 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0