Infekterad näsborre?

Nyss hemkommen från "stan" efter att ha övningskört igen gång nr 3! Läskigt är det :S huuuga men det går framåt i alla fall så det är väl bra antar jag :D Känns i alla fall som att denna lektion var mycket givande och dom andra också ..Har fått hålla på med dragläget, växling, start i backe typ stanna och starta.. uppfång eller vad det heter :S Körde tillbaka till körskolan i alla fall idag och överlevde så det var ju kul :) Om inte hade de vart mindra kul inte så kul att vara död menar jag. Men fick ju så klart NÅGRA kärringstopp (A)
I alla fall nu sitter/ hänger jag på min feta röv och har nyss proppat i mig en liten glass och har ont som fan i näsan :S Vet inte vad det är kanske en finne ont som fan gör det vill helst bara skära bort hela näsborren eller igentligen inte men fan vad irriterande den är!

Åååååååh vill ha PENGAR!!! möööööh är så mycket jag skulle behöva :( behöver nya skor 2 st ett par sneakers och ett par vinter, 1 kappa som jag sett på hm.. lite tjockare modell för höst/vinter, mer körlektioner gärna riskettan också, efter det skulle jag behöva pengar till uppkörning och halkbana och grejer hur fan ska jag ha råd! + att jag har ett jävla lån på 1500kr i månaden!!! Så jävla kul mitt liv är då!
HAR JAG BETT OM ATT BLI FÖDD ELLER??????
Komma inte ha råd att göra nått kul! :( som vanligt!
Ska skicka in min lapp till försökringskassan så får jag kanske pengar om 2 veckor 3000kr... om jag har tur vilket innebär att jag har 1500kr kvar sen hm får se Körlektioner 10st 3850kr Jacka 800kr + skor har inte sett ut några men 500kr lär det kosta i alla fall, riskettan 800kr uppkörning.... åååh vill bara lägga mig ner och döööö! Kanske ska börja sälja min kropp? Börja langa knark? Utföra mord mot pengar?
För i denna takt så lär jag ha fått köpt dessa grejer typ i mars :S Med tur och om jag snålar då och inte unnar mig nått annat :( buuuuuuhuuu ååh vad patetisk jag är sitter här och tycker synd om mig själv!
Nä nu ska jag gå och skära mig lite vi hörs!

*dropp, dropp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0