Aj

Har nyss  spräckt en finne i pannan det svider som fan nu! Det var en såndär kul finne att klämma ( för er som är intresserad) typ som sprutar rakt ut +++
Har ringt idag till ett ställe som hade hört av sig angående jobb.. det ligger nere i uppsala men jag vet inte verkade lite skumt :S Dom ville typ att man skulle provjobba MINST 2 veckor kanske upp till en månad:S Det komma ju inte kunna gå menar vart ska jag bo och känns konstigt att jobba gratis så länge och kanske inte äns få jobbet då går man ju minus flera tusen och jag känner i alla fall att jag inte har dom pengarna.
Det är så olika med salonger på vissa så räcker det typ med några modeller som visar på ett ungefär vad man kan och andra vill typ att man ska typ kunna allt innan man börjar :S skumt!
Ringde ner till dom i Gislaved idag också dom hade inte bestämt sig än så skulle vänta på att han skulle höra av sig.
Hm livet känns väl sådär nu jag vill komma igång med utbildningen igen :/
Nu sitter jag och tröstäter Pigall.

Just ja! Vi har bestämt om för att sälja mormors hus nu! :) Fick gå ner mycke i pris men vi kände att vi inte orkarha det kvar längre. Andra tanken var i så fall att vi skulle  renovera lite och sen försöka sälja men det är svårt för man måste ju i så fall åtminstonde få igen pengarna som man lagt ut. Så snart lär vi väl få ha nån utförsäljning på tyger och möbler :)

Här är bilder på huset





Kommentarer
Postat av: Jenny

Men så mycket tyg!!! det gillas <3 Tack att jag fick komma och köppa garn i dag :D då får mer pengar av mej sen puss puss

2011-09-26 @ 18:43:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-01 @ 16:31:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0