Hårit värre

Tycker mitt liv är ganska så tråkigt! Händer aldrig nått typ och är faktiskt riktigt less på att inte ha nått jobb känner mig lite rastlös :/ Men har i alla fall skickat cv till massor av ställen idag har jag tur så kanske jag får napp på någon i alla fall har ju typ skickat till 30st så vore ju kul om nån kunde höra av sig.
Håret känns inte bra alls! Slitet ,utväxt  som man kan se 100meter bort och en rak lugg som hänger rakt ner i pupillen:S Är i alla fall ny duschad så är ju ren i alla fall men tycker inte om shampot jag har nu tycker den torkar ut hårbotten och jag får typ mjäll av den. Det är TIGI Bead Head men man blir nog bara kräsen efter att man använt Hårologis Fil Shampo <3



Funderar på att fixa håret sen så det blir ljusare i topparna och skulle också vilja ha FJÄDRAR åååhå fjädarar :) Tycker att det skulle vara skönt att få slippa bleka håret ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag vill oxå ha fjädrar :D

2011-10-25 @ 16:25:09
URL: http://lillibabs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0