Lördag , Söndag , Måndag

Sitter nu  på min häck framför tvn och gör ingen nytta alls! eller ju jag fryser som fan! Men har dock inte klätt på mig än. Idag ska jag övningsköra vid 2 tiden hahaha får se om det blir nått uppfång denna gång läraren har sagt det typ 2 lektioner innan också "nästa gång blir det uppfång" Men har gjort andra saker istället :) Blir min 8:e körlektion idag vilket inne bär att jag bara har 2 st kvar som jag har betalt för så måste köpa fler nästa månad :/
Funderar på om jag ska åka in lite tidigare och luncha med mammi det vore mys :)

I lördags var jag på stan med Jenny , Bea, Linnea och Peter vi köpte presenter åt Cassi och Sofie! Sen blev det förfest först hos Jenny sedan drog vi vidare till Cassi där hon redan hade fullt med folk. Den lilla festprissen! :) Sen drog vi till Harrys och jag blev upphämtar av mamma efter och beställde lite mat från Max. Det dett fint! Kan säga att jag hadde / har förtfarande ont i fötterna. Det är inte för att det är hög klack på stövletterna som jag hade det är typ ca 5 cm  utan sulan som är innuti känns inte som att den sitter fast med sidorna på skorna. Lite skumt men.. I alla fann har fått blåsor runt hälarna aj!

Igår söndag åkte vi till mormors hus och fick bära upp alla jävla grejer som vi bärde ner förut  till ingen nytta!!!! Kan bara säga såhär någon behöver styrketräning! Mina armar blev som nå jävla gummi är för klen :/

Men i alla fall sen fick vi ställa i ordning att så förhoppningsvis så är det bara att köra igång på lördag då det blir utförsäljning. La upp en annaons som kommer att visar i ÖA på lördag helt sjukt 299kr för några rader för en dag i en lokaltidning!! Förutom det så har vi lagt upp på blocket i nån annaons som vi har ute där och på facebook. Hoppas vi får sälja mycket nu! tar ju sånn jävla platts och vi måste börja renovera väldigt snart.Hm okej nu vet jag inte vad som hände med texten :S hehe pinsamt men orkar fan inte skriva om det är jag för lat för :)

Nu  funkar det igen hehe man kan inte förminska texten som jag nyss skrev fattar inte hur jag fick den sådär äns :s

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha, nej jag har inte piercat klitan ;) Men tack för i helgen det var kul :D

2011-10-10 @ 22:18:07
URL: http://lillibabs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0