Oj 4st som hört av sig nu och vill att jag kommer och provjobbar

Skickade in en massa cv och sånt igår och har redan hunnit få 4 st svar och alla vill att jag kommer och provjobbar hos dom.  2 st i Stockholm 1 i Bollnäs och 1 i Uppsala så skulle behöva gå och snacka med arbetsförmedlingen och se vad dom säger om jag kan få någon reseersättning igen. har fortfarande inte fått nått svar från Gislaved. Så tror väl i så fall att det skulle vara enda problemet det är ju inte precis så att jag har råd att åka om jag inte får någon ersättning :S man får ju typ 2800kr i månaden och 1500kr går direkt till lånet :S + att mamma fyller 50 så är ju inte precis så att man har nå pengar till att åka till en massa olika ställen.

Har nyss bakad bröd för typ första gången i mitt liv (grekiskt lantbröd) som verkar vara stenhårt :D MUMS Ska snart se True Talent och då ska jag äta brödet till kanske göra en kopp te .... myyyys :)

Imorgon blir det körlektion nr 10! hoppas att det går bra men får se hur lång tid det tar innan nästa körlektion har ju bara betalt för 10 st så... tar väl ett tag innan man har råd med fler :( Vill ju slippa köra så mycket på vintern men det är väl kanske bra övning det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0