Jag har "undringar"

Om hur jag ska få ihop detta! är så less på att vara fattig  :( Har min 7:e körlektion på tisdag och har bara köpt 10st vilket innebär att efter det så har jag  bara 3 lektioner kvar sen måste jag köpa fler. det hade ju inte varigt nått problem om man hade fått lite mer pengar! Har 1500kr kvar typ efter jag betalat lånet och 5 körlektioner kostar strax under 2000kr. Och nästa månad så fyller mamma 50år! jag menar är ju inte precis så man vill bara ge en bukett blommor heller :S Sen så har ju jag sett ut min hört/vinterkappa och är rädd att den blir slutsåld :( och hur jag än vrider och vänder på det så måste jag ha en ny vinterjacka eftersom min andra sen förra vinern är helt förstörd. Känns inte kul alls nu typ hur jag än gör så räcker ju inte pengarna till. Är så less på att ha det såhär.
Så därför jag klagar på mitt liv men men nog snack om det nu!

Imorgon får vi veta om det är några som vill köpa mormors hus vi hade snack med dom tidigare i veckan och det var tänkt att vi skulle få veta om det blev ett ja eller ett nej i fredags men blev inte så. Dom är medvetna om att dom är dom enda spekulanterna på huset och att vi väldigt gärna vill bli av med det så dom drar det till sin fördel kan man säga. Dom försöker pruta ner huset ännu mer än vad dom redan gjort. Sen kom dom med nått förslag att vi kunde lämmna kvar tyger så kanske dom vill ha huset??? Deras unge håller på att utbilda sig inom design så antar att det är därför. Vi plockade reda på de tyger som är lättsålda och lite dyrare och sen får vi se om det duger. För vi kommer i alla fall inte gå ner nå mer i pris på huset i vilket fall. Ajja får la se hur det går:)

Nu ska jag se True Talent !:) Känns som att det typ bara är jag som ser det XD
Pooooos!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det kommer att fixa sig ska du se :) Men hur mycket tar du om du klipper mig? Kram

2011-10-04 @ 23:13:05
URL: http://nella-sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0