Iiiiiiiiiihhh! Arbertsintervju i Stockholm!

Ojojoj vad stressig denna dag blev en salong från stockholm hörde av sig idag (typ vid 1) och undrade om jag kunde komma ner på intervju (senast måndag) Så panik in till arbetsförmedlingen med papper och sånt för att kunna få någon resa dit! Resan blev beviljad som tur var så på söndag morgon så bär det av ner till sundbyberg i stockholm. Känner som en klump i magen och tror aldrig jag har varit så nervös innan i mitt liv nån gång... inte just för själva intervjun och det utan för att jag inte vet om jag får det eller inte och om jag nu skulle få det så ville dom att jag skulle börja arbeta direkt! Så då blir det en snabb flytt och vart och hur vet jag inte heller, spännande! Hemresan är inte heller bokad så det känns ju lite nervöst också får hoppas att inte tekniken sviker... eller nått sånt.
Ja i alla fall kommer säkert bli kult, håller som bäst på att sammla ihop papper och sånt som jag ska ha med mig.


köpte lite blekning i ren panik idag efterssom jag har en fruktansvärd utväxt som vanligt! Så ska väl bleka utväxten senast imorgon... gaaaah!! Inge länge kvar! Jag har upptäckt att jag är en person som gillar att ha saker planerade i förväg för när det blir såhär kort varsel så får jag panik och ont i magen! HAHAHAHAHAHA nu blev jag galen också!

Imorgon ska jag till Ann Petterssons och hälsa på när dom nya eleverna ska få klippa "fotbollskillarna" Sen ska jag eventuelt få klippa någon också :)

Men nu måste jag äta nått är utsvulten har bara ätit ett tort gammalt bröd idag.. inte så gott alltså. Ikväll blir det idol för min del och lite fredagsmys!!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Vad kul! Hoppas du får jobbet! ♥

2011-10-28 @ 21:37:29
URL: http://lillibabs.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Grattis! Hoppas det går bra!!

2011-10-29 @ 01:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0