Idol Robin = What's Up killen :D

Jag minns för några år sedan typ 2007/2008 kanske det var då det fanns en grupp somuppträdde på hamnfesten. What's Up med Erik Saade och 3 andra killar.
Robin som är med i årets idol är en av dom tyckte att jag kände igen han och idag kom det upp ett ljusi mitt huvud. Det är så irreterande när man vet att man känner igen nån men inte varifrån. Men googlade i alla fall och hittade några bilder och visst var det han! Hihih vet inte om dom har sagt det i programet men vem vet jag är väl efter som vanligt.

Kommentarer
Postat av: sofie

NÄÄÄ! Va coolt :D, honom har jag bild på ;)

2011-10-20 @ 02:47:27
URL: http://sofiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0