Den islamska revolutionen i Iran vs: Zumba

Nyss provat på lite Zumba och skrattar typ åt mig själv hela tiden ( för mig själv) ser så jävla stört ut. Det är faktiskt ganska kul men jag ligger minst 3 takter efter hela tiden + att jag inte alltid gör rätt vilket gör att det bli ännu fulare! Var tvungen att släppa ut Tusse för han höll på att kräkas igen! Tror fan han gör det med flit eftersom jag inte släppte ut honom innan. Han har börjat kräkas mycke på sista tiden kanske för att han är gammal antar jag. Han är säkert typ sjuk eller nåt och dement han är typ världens mäst irriterande och korkade katten jag vet.

Men i alla fall på tal om inget! Hittade ett gammalt manus från gymnasiet " X-L = Den islamiska revolutionen i Iran "
Författare: Jag, Linnea, Bea och Jenny. Det är helt genialt! Tog bilder på manuset eftersom jag inte orkar skriva om det på dator-n . Satt typ och skrattade för mig själv och grät en liten glädjetår och grymtade som en liten grisekno förståss! Det åter kallar så många minnen tror vi gjorde denna tredje året på gymnasiet? I alla fall vi måste göra nån mer föreställning eller kanske skriva en bok?  Det som är förstruket med gult är mina repliker sen så kanske det inte blev världens bästa kort så vissa fraser ser man flera gånger men tror ni fattar.... eller? :S




OKEJ NÅN SOM INTE SKARATTADE!?!?!?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0