Bööööööööl :'(

Kom nyss hem från stan och det första jag gör är att öppna dörren åt Oliver som står utanför fönstret och vill komma in. Då kliver jag på en spiknål (en jävligt kraftig nål som är som en smal spik) och får den typ 2 cm rakt in i foten. Första tanken var att det var en sticka men sen tyckte jag att det gjorde för ont för att vara en så undersöker min fot och där står en nål rakt ut. Så haltar mig iväg till tvn och försöker dra ut den och då börjar det göra ont! Brölar för mig själv i förtvivan och försöker ringa mamma men henne går förståss inte få tag på. Nålen satt stenhårt och långt in så var verkligen inte skönt och för varge gång jag försökte dra så fick jag bara mer och mer ont. Inte så kul men tillsist efter jag funderat på självmord och så vidare så lyckades jag få ut den jäveln! Började blöda mycket! strumpan blev helt blöt :S och nu sitter jag och har ont i min fot som håller på att svälla upp och bli lite blå vid tårna. Till min hjälp har jag Ballerina <3 tror jag ska öppna Pommac (nostalgi) drickan som jag köpte för nu behövs nått som gör en lycklig SOCKER!


Kommentarer
Postat av: Bea

Medlidande! jag klev en gång på en stoppnål (det är oxå en grov vass nåljävel. Och alla hemma tyckte jag var en tönt som skrek och nästan grinade i panik när jag inte fick ut den. :(

2011-10-18 @ 19:38:28
URL: http://lillibabs.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Åh vilken skräckupplevelse!! Jag sydde mig i fingret en gång på syslöjden (minns du det malin?)men det är ju småpotatis i jämförelse.Ajajaj.

Spågummor spågummor! haha från robin hood. Kom å tänka på det apropå småpotatis...Hehe nu borde jag sova..... ZZZzzzzznark oj jag somna visst! (skoja!)

2011-10-19 @ 01:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0