Banken idag :)

Nyvaken och har nyss matat mitt Happy Aquarium ligger nu och ser på Cheaters haha jävlar vad dom slåss XD RiMen i alla fall idag ska jag och mammi in till stan jag ska se om det går att fixa min bankdosa mamma och jag har nemligen exakt lika dana dosor så hon har tryckt fel kod 3 gånger på min xå nu kommer nått locknummer upp :S Så hoppas jag får det fixat! Mamma ska dkriva öven mormors hus på henne så vi kan börja renovera och låna upp pengar på huset eftersom det går så dåligt att sälja renoveringsobjekt nu. Så blir ett nytt försök till försäljning till våren. Vi ska byta tak, drenera, slå ut lite väggar, ev bygga ut /renovera badrum, lägga golv, byta lite innertak, tappetsera, ta bort helteckningsmattan som är fastlimmad på trappan och måla den , Riva ut all panel som finns på väggarena i källaren, riva ut alla mattor i källaren, förutom sånt så är det ju alla jävla tyger som ska bort och borden på övervåningen och frysbox och sånt i källaren. Kommer bli yttligare en dryg vinter!
Just nu håller vi i alla fall på att lämmna ut offerter på tak, snikerier och drenering så får se vilka det blir sen :)
Sen så blir det väl fredagsmys ikväll med idol och grejer det värsta är att nu kommer jag inte kunna sluta tänka på att Robin är Whats Up killen  men ska försöka att inte göra det! Nu ska jag slänga mig in i duschen för jag är dyngig!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0