Aire Bra



Här är ett lite kortare klipp än det jag såg på tv! Förutom att då var det Twins mannen som var berättar rösten. Passa på få alla tre färgerna för endast 499kr! ;)
Jag kan säga så här!!!

* Dra upp Bhn
* Skaffa en kupstorkek som passar
* Vrid plastgrejen som reglerar längden på banden åt rätt håll så det inte skaver
* Se till att den inte sitter för löst eller för hårt
* Dra för det lilla skyddet som finns för spännerna bak på ryggen
* Använd en färg som passar kläderna
* Aire Bra är bara sexig om man är 80+

Åååååh nu känns det mycket bättre när jag fått ur mig lite  :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahahhaha!Jag älskar det! Typiskt amerikaner att vara så bekväma! Btw, vem tusan gillar att sova i en bh egentligen?

2011-10-20 @ 19:06:59
URL: http://lillibabs.blogspot.com/
Postat av: cassi

hahahahahahahahahahahahhaahhahahaha!!!

dör!

fan vad bra du är malin <3

2011-10-21 @ 01:00:54
URL: http://cassiengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0