Tomörrow!

I morgon/ idag/ när jag vakanar så ska ag till arbetsförmedlingen med en lapp... eller en kallese för att vara mer exakt. Så får jag väl se om jag får någon resa till uppsala från dom, men det ska nog inte vara något problem som sagt.Sedan så ska jag gå på stan med tjejerna och kanske det blir lite film sen också :)
Har varigt fruktansvärt dålig i magen dom senaste dagarna, dock inte så farligt nu men igår var det hämst! Sommnade typ vid 4 på morgonen låg flera timmar och bara vred mig sånt är så jobbit. Vet inte vad det kan vara för nått om det nu är nått jag ätit och kanske blivigt matförgiftad eller om det kan vara nått annat.. Nåja har i alla fall inte tid att vara sjuk! Så har tagit det ganska lungt i helgen man har satt upp lite tapeter och bakat i alla fall mycket som måste göras. Åååhåå just det mitt paket kom i fredags från USA med jackan och koftan är jätte nöjd och kunde ha grejerna så det var ju bra! Det skulle ju igentligen inte kommit förån 6/12 så det kom riktigt fort! Så nått bra i alla fall med att det var så jävla dyrt att få hit paketet. Känns riktigt skönt att fått en vinterjacka för nu börjar det bli riktigt kallt att gå med sommar/höst jacka.
På tal om inget så börjar min lugg bli lång igen! Den går nedanför ögonen och ska nog klippa den igen nån dag. Denna gång blir den sne för jag orkar inte ha rak lugg och tycker inte att jag passar i det heller. Nog för att jag vsste det redan innan sen tidigare upplevelser. Det är typ kul 1 vecka sen knuffar man den bara åt sidan. Kom på nu att jag aldrig la upp någon bild när jag hade klippt raklugg. Knäppte bilder man var tvungen att radera dom för jag akut behövde lite minne. Sen så tog jag aldrig nya. Men men ...

Som jag skrev förut så har jag blivigt medlem på gratisbio och har snart fått ihop poäng så jag kan hämta ut en biobiljett som åtminstonde det är en tröst i min tråkia vardag.
Skulle vilja se Twilight 4:a som snart börjar gå på bio har börjat lyssna om på ljudboken och sett film 1 och 2 medans magen har vart gramsen på mig.

Aja det var typ det

Pösss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0