Resan fixad nu i alla fall!

Ringde och bokade resan idag som jag hade fått beviljad från arbetsförmedlingen. Kommer att åka på fredag "morgon" kl 01:16 med ett natt tåg som avgår från örnsköldsviks resecentrum och är framme i uppsala vid 9:20. Kommer då att provjobba på ett ställe som heter Avans Klipp och kommer troligtvis inte få veta samma dag om jag får plattsen eller inte ftersom de hade många som sökte och att det även skulle vara fler som skulle testa efter mig. Så om man ser det på så sätt så är det inte direkt så stora chanser att jag får jobbet man ska försöka i alla fall :)

Igår hade jag en trevlig dag på stan förutom att jag fick vänta på att få prata med någon på arbetsförmedlingen i 1½ timme! Men sen så gick jag ju på stan med Linnea, Jenny, Bea och Cassi. Vi gick på 2 ställen och fikade! och med tanke på att jag stack iväg en stund medans jag väntade i kön på arbetsförmedlingen så blev det 3 st fikningar dock var en bara en dricka men ändå! Sedan blev jag, Linnea och Cassi lite busiga och bestämde oss för att köpa lite vin och en massa annat från systemet och dricka och bara ha trevligt! Efter ett tag kom även Bea och mös lite med oss <3
Tack för en trevlig dag/kväll tjejer!

Idag har Anna hunnit varit här det var trevligt att få lite besök och sådär. Får se om vi eventuelt ska se twilight nån dag tillsammans eller hur det blir. Kanske även åker iväg till sundsvall ppå lite Ikea shopping i början av december det hade varit kul.
Just nu så händer inte så mycket skulle kanske leta reda på nått att äta och kanske eventuelt baka lite och den jävla disken förståss! Med andra ord borde igentligen inte sitta här på min röv...men hur är det då????

Nä nu måste jag sluta!


Pösss pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0