Ny arbetsintervju! :)

Haha gud vad det känns som att jag flänger fram och tillbaka efter jobb men skam en som ger sig! Nu har jag bestämt tid med en av salongerna som har hört av sig. Det är en salong nere i uppsala som hört av sig och enna gång var jag tylig me att salongen måste vara medlem i frisörföretagarna/hanels så et inte ska bli några missförstånd :D Som tur var de melem i frisörföretagarna redan så det känns ju skönt. Vi bestämde att jag skulle åka ner 18/11 (nästa fredag). Som tur var så sa dom att et skulle räcka med att provajobba en dag. Dom fixar 2 modeller åt mig och sen får jag eventuelt ta någon drop in kund. Verkar som att det var ganska många som skulle provjobba så har inte allt för höga förhoppningar på att jag får jobbet men hoppas kan man ju alltid! :) Tänker också såklart göra mitt bästa för att få det men som sagt tror inte det kommer bli lätt ^^'
Väntar bara nu på att få en skriftlig kallelse till mig som jag ska in med till arbetsförmedlingen imorgon. Så hoppas att jag får reseersättning igen för mina pengar tog ju slut! På någon jävla UPS avgift! MOooooooorrrrr! Det ska väl egentligen inte vara nått problem så sätt men tänkte bara på att jag nyss var på  arbetsintervju i Stockholm så skulle väl vara därför i så fall som jag inte skulle få...

Aja får la hoppas på det bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0