Konstiga grejer som jag gör/tänker

Snodde denna ide från Cassi!

Typ lite fakta om mig tvångstankar och grejer...


1. Hatar att gå genom mörka skogar på nätterna när det är mörkt tror ALLTID att det ska komma en björn och hoppa på mig. Har aldrig stött på någon men ändå!

2. När jag blir stressad t.ex inför ett prov eller när jag ska skynda mig till bussen så brukar jag drabas av lite panik och blir bajsig i magen.

3. Kan ligga och tänka på kvalster när jag ska sova och då börjar det klia överallt och det känns som att det kryper runt en massa i sägen!

4. Brukar även tro att det är någon som hemsöker mitt rum på natten! Brukar då ibland "låssas" sova för mig själv ifall jag skulle se dom så skulle jag kunna säga AHHHAAAA! Jävligt stört jag vet!

5. Är rädd för att vara på toaletten på nätterna typ kolla mig i badrumspegeln eller kolla ut i ett annat rum med hjälp av spegeln. Tror typ alltid att nått ska komma... kanske sett för många skräckfilmer?

6. Har jag en tid att passa på morgonen så jag måste ställa klockan så vaknar jag alltid flera gånger på natten för att jag är rädd att försova mig. Vilket jag tycker är mycket pinsamt att göra!

7. Är rädd för att vara ensam nör jag möter en större grupp människor jag tror typ alltid att dom hatar mig och att dom vill döda mig.

8. Har en extrem fobi för höjder och tycker det är jätte äckligt att bara stå på en stol. Brukar drabbas av yrsel och blir väldigt ostadig. Tänker alltid att jag ska rammla.

9. Tror att det finns hajar så fort man kommer ut i vattnet där jag inte bottnar.

10. När jag ska bada i badkaret så brukar jag ofta tänka att det ska komma upp en massa svart långt hår!

11. Har även fobi för insekter och försöker dölja det när jag t.ex är på en buss eller där det finns folk som man inte känner.. går kanske inte alltid så bra!

12. Tänker nästan alltid att en person dömmer mig  om dom tittat på mig. (om det nu inte är en kompis eller någon man känner)

13. Ett problem som jag haft länge är skrikande och jobbiga ungar får typ inpulser att knuffa iväg barnvagnar ner för backar eller typ ta en kudde och kväva dom...har blivigt lite bättre med åldern och hoppas på att snart bli botad helt mot detta!





Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!! Möööörlin, aj lavv jo!

Jag brukar oxå vakna flera ggr per natt om jag måste upp tidigt på morgonen. Så skönt att sova en hel natt och sen vakna i tid iaf! Utvilad +++ Men det häder inte så ofta. Idag skulle jag till jobbet 7.15 och drömde typ 3 ggr att jag försovit mig :S Men skönt att vakna 4 å inse att man får sova 2 timmar till +++ Mmm sova...nu blev jag trött :D

Fan va bra du är på att blögga, jag har helt försummat min... Så lat! Ehe men imorrn kanske jag tar tag i det och uppdaterar :P Kaaaanske ;)

Godnatt min Aladdinpralin <3

2011-11-22 @ 23:37:16
Postat av: cassiie

HAHAHAHA!

typ allt det där stämde in på mig också XD

särskilt om grudgehåret, jag brukar få panik i duschen särskilt, eller då jag ligger i sängen, att hon ska komma under täcket :(

kom på en till grej jag inte klarar av, KAN INTE kolla under sängar, är alltid rädd att någon ska ligga där och vänta på mig :(

2011-11-23 @ 05:54:32
URL: http://cassiengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0