Julen är här, Å lyser frid på jorden!

Sen min senaste uppdatering så har jag blivigt lite friskare kan andas! Det känns underbart vill jag lova har dock fortfarande hosta. Mamma har varit till läkaren och efterssom hon smittade mig så har vi troligtvis samma fel. Har trott att det kan ha varit lunginflamation men det var det tydlingen men något med lungorna i alla fall hon ska röntka lungorna nästa vecka och är det nått man behöver pencelin eller nått förr så måste väl jag också gå till läkaren antar jag.

Har pyntat lite inför julen här hemma och städat i lite skåpar men i lungt tempo när man inte är riktigt frisk och börjar hosta för ingenting! På tal om hosta så var jag och såg Twilight breaking down part1 på bio i ...lördags. Jag var den där irreterande människan som hostade under en ganska stor del av filmen som typ alla ville döda.





Jag har också klippt luggen lite då den gick ner över näsan otroligt fort den växer känns det som. Säkert enda friska håret jag har. Den blev sned denna gång men tror jag ska klippa den lite till senare nån gång... vill ha den lite kortare :) Tycker dock inte att det blev lika snyggt att ha en tjockare snelugg än vad jag hade förut. Gjorde luggen tjockare när jag gjorde raklugg nämligen vilket jag tycker passade bättre till rak men nu när den är sne så känns det nästan för fluffigt eller vad man ska säga. Är lite småless på mitt hår i allmänhet typ färgen.. Funderar på stt färga bort det mörka eller färga som jag snackade om innan typ som utväxten men blont i topparna. Gärna lite fjädrar också :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Möörlin! Åh, vad spännande, nu ska jag svara på dina kommentarer till min blogg, sen ska jag läsa ditt nya inlägg!!

Jag brukar låna Peters shorts när jag går på spinning^^ Joooo NU har jag beställt en 4s. Men du får gärna överglänsa mig med din femma om några månader+++ Det bju jag på ;)

Jaa gymmet måste va nära!! Förut var jag på ett som ligger typ 2 min bort med cykel. Men nu bytte jag gym, förts tyckte jag det var förlångt men sen tänkte jag att had ejag bott i övik hade närmsta ändå varit en mil bort typ... Så nu cyklar jag typ 15 min för att komma till det nya gymmet :D

NYÅR ja!! Vet inte, vill gärna att ni kommer hit, men vi får höra med Saris va hon tycker. Hörde att hon va i Riga nu, där du har varit!!<3 Om hon jättegärna vill va i Sörmesunda får jag försöka ta mig ur det andra firandet som lite halvt var bestämt här i Ume (men ingen vet vart vi ska va heller så...inget bestämt direkt).

Puss! Nu ska jag läsa inlägget och kommenera på det!

2011-11-30 @ 23:44:36
Postat av: Linnea

ÅH FJÄDRAR! Du ka bli en Pochahontas och sprinag på gömda stigarna i skogen och smaka söta bär av sol och jord med ditt poca-ben!

Vil också hitta på nåt kult med mitt hår...Kan vi inte ha en dag då vi blir lite crazy å färgar varamdras hår? Eller är jag för dålig för att färga ditt hår/för dålig för att kasta sten? Går du bara till hårstylister nu?

Funderar att komma ner till Övik nästa helg eventuellt, slutar 14 på fre å är ledig till sönmorgon. Det skulle va roligt att träffa er igen! <3

Jag vill också se Twilight! Var den bra?? Fick dom inte ha sex för då blir Bella en hora och Edward har hora/madonnakomplex? Blev hon ggggrrrraaAvid med en demon???????

Imorrn är det ju för faen 1 dec! Jag ska öppna min första lucka i sminkkalendern!! :P:P:P

2011-11-30 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0