Hemma igen ;)

Är hemma ingen efter Stockholms vistelsen! Det gick både bra och dåligt kan man säga.... jag fick jobb om jag ville men dom är inte medlem i handels/ frisörföretagarna. Vilket innebär att jag inte får räkna mina timmar för att ta gesällen :S Det är en salong som öppnades bara för några dagar sedan eller inte en ny salong så men nya ägare. Han sa dock att om det går bra för salongen vilket som man skulle troligtvis veta efter jul så sa han att han skulle gå med i det. Men vad händer lixom om det inte går bra då ?:S
För är ju ändå en bit att flytta och sådär.. kan få lägenhet fixad dock... hm känner att jag behöver kolla upp en hel del. Han ville att jag skulle åka tillbaka redan på måndag!!! Men ska
man bara få vara hemma ett dygn då? :S Menar jag är ju inte äns anstäld..
Så ja livet krånglar som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA jag läste nyss beskivning om vad du gillar och inte. Jag håller med dig: hatar ocå när nån jävla sport ställer in bra program!!

Synd med frisören, kanske är lite farligt att riskera å inte få tillgodoräkna sig timmarna...

Puss puss miss youuuuuuuu

2011-11-06 @ 02:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0