Ångest!

Ser just nu på en gammal svensk film från 1981 den heter "TUPPEN", Magnus Härenstam eller hur han nu stavas är med och Tjorven från saltkråkan! Det är väl inte direkt filmen i sej som gör att jag får ångest utan när jag såg Tjorven som i denna film är en ung kvinna och inte den som man är van och se.Från att ha en bild av henne som barn till en ung kvinna som ligger i samma säng som Magnus Härenstam känns väldigt olustigt. Man lixom kommer till insikt att ett barn blir vuxen och nog för att man vet att filmerna i är gammla men ändå svårt att tänka sig. Menar var tvungen att kolla upp hur gammal hon är och hon är född 1956 altså 55år! Det jag vill säga med detta är väl att snart är man fan där själv!Jag vill inte!



Är så svårt att tänka sig hur sitt liv ser ut om 30år eller änns 5år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0