Provjobbat + baluppsättning

Idag har jag provjobbat på Rinse inne på gallerian. Fick göra 5 st herrklippningar vilket somms känns mycket bra att få öva på.. har nämligen inte fått klippt så mycke killar.  Jag tyckte själv att det gick ganska bra hoppas bara dom också tyckte det. Känndes bra faktiskt att få lite press på sig när det gäller klippning. Annars är jag gärna en sånn som kan stå och finslipa hur länge som helst om jag fick.
Tyckte jag fick till ett ganska bra tempo faktiskt 5 klippningar på lite mer än 3 timmar :)
Det är tydligen en massa andra som också har provjobbat så jag håller tummarna för att få en platts!

När jag var klar gav jag mig av till Cassi för att fixa Jessicas balfrilla. Var duktig lyckades bjuda in Linnea och Bea fast Cassi skulle jobba (A)
Det blev i alla fall en lockig uppsatt/utsläppt uppsättning med lite loops tänkte lägga upp nån bild sen får se hur bilden blev knäppte med mobilen med dålig kamera!

Kom nyss hem från affären efter att ha postat lite paket och slukat en 88:an glass
Såååååååååå gott!


Kommentarer
Postat av: Bea

Det var kul att spionera på dig igenom skyltfönstret. Du är duktiiig :D

2011-06-14 @ 23:29:52
URL: http://lillibabs.blogspot.com/
Postat av: Länäa

Hej gosegumman!! Du gjorde så fin uppsättning på Jessica! Lägg uppbilder på det! Och på mig! ;)

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss <3

2011-06-14 @ 23:40:35
Postat av: Daniela

Fixa mitt hår Malin! :D

2011-06-19 @ 19:40:46
URL: http://nella-sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0