Fullt upp!

Har haft fullt upp både förra veckan och denna vecka. Förra veckan var det frisyr show på Örnexpo torsdag och lördag. Där jag både fick styla och gå som modell. Torsdag gick allt bra mem på lördag blåste det så mycket så scenen hade flyttat sig en meter :S
Showen blev nästan inställd men tillslut så fick vi i alla fall göra den nere på backen.. kanske inte gick lika smidigt men blev bra ändå :)
I måndags gick jag med Sofie och Jenny på Örnexpo vi åt langos och Jenny testade hajkräm. Sen gav jag mig vidare till skolans montel som var där... Blev inte så mycket sålt men nu har man fått prova att stå där i alla fall. Vi som stod där var sista gruppen så vi fick packa ihop allt. Snabbt var det över!

Idag så har vi haft prov hela dagen! 

* Klippning Herr
* Klippning Dam + Föning i volym
* Kort festfrisyr
* Fönvågor
* Uppsättning

Blev godkänd i alla moment så nu kan man pusta ut över det i alla fall. Dock ska vi ha en massa skriftliga prov imorgon.. åååh jag som har så dåligt minne :S
Hoppas jag klarar mig ^^

Min uppsättning på torsdagen



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men cool malin. gud vad snyggt!!!!

2011-08-04 @ 11:28:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0