Avslutning och allergi!

Gårdagen började med avslutning på skolan. Glömde förståss att ta med mig min utbildningsbok så jag kunde få mina timmar underskrivna. Men måste ändå tillbaks dit i vilket fall som helst snart det hade tydligen blivigt nått krångel när dom skulle skriva ut diplomen från OMC så dom tre sista i klasslistan hade dom missat att skicka. Så mitt kommer väl kanske nästa vecka då får jag även passa på att ta med mig utbildningsboken. Otur i oturen ^^
Blev snyfftigt på avslutningen i alla fall känns tråkigt att man kanske inte kommer se alla igen. Men sånt är livet (så mycket falskhet bor det här).
Sen drog jag ( med alla jävla påsar och dyligt som jag hade trött in i skåpet) ner till mammas jobb för att trö in det i bilen och ta en lunch på Cafe UH.
När maten var i magen så skulle jag gå till bussen men missade den precis som vanligt..om dom inte hade rivit upp hela stan så kanske jag hade hunnit men gick ju inte att gå hur som helst så..
Men i alla fall då tänkte jag att åååh jag ska gå och titta lite på några sköna skor som jag faktiskt kan stå i en hel dag utan att dö. Slutade med att jag köpte en klänning/tunika på rea.
Sen andra gången jag skulle dra till bussen så är jag för tidig och får för mig att jag ska göra en allergitest som tar ca 20 min att göra.
Testet avser : Katt , Björk, Gråbo, Timotej, Kackerlacka, Hund, Olivpollen, Väggört, Kvalster, Mögel 
Fick ett stick i fingret  och 20 min senare fick jag veta att jag är allergisk mot 2 saker
Timotej (ett visst sorts gräs)  och Katter :(
Jag som har 5 st hemma :O hur ska detta gå!
Blir nog till att göra en riktiog städning av moitt rum sen  och inte släppa in några katter. Köpte receptfria tabletter så får se om det blir någon skillnad.

Idag har jag varit och jobbat på rinse hoppas att dom bestämmer sig snart.. Ska skriva in mig på arbetsförmedlingen i vilket fall som helst på måndag.

PUSS?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej hej! ;)

Vart gjorde du allergitestet? Har du känt dig allergisk mot katterna tidigare? Grattis till frisörstudenten gumman, ååå du har blivit så stor! Snyft. Lycka till så mycket med Rinse!!

2011-06-17 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0