Synen dög

Idag har jag varigt in till stan en snabbis och kollat synen eftersom jag måste ansöka om ett nytt körkortstillstånd eftersom mitt andra är för gammalt. Var lite orolig att jag inte skulle klara körkorts synen men jo det gjorde jag! :D Fast jag borde ju ha gjort det med tanke på att det bara var 2 år sen jag opererade ögonen och läkaren sa att synen bör hålla i alla fall 15år men man kan ju alltid hoppas på längre! :)
Som vanligt är jag så jävla seg med papper och dyligt hade ju sökt om körkortstillstånd men var ju tydligen för seg med att betala in så mitt beslut hann att avslås. Har dock beställt nya papper så kommer att skicka in en ny ansökan med syntestet och sådär. Hoppas bara på att det inte blir nått krångel.



Åh just de! Jag har tydligen vunnit 100kr från bubbelroom i nån utlottning som är giltig fram till midnatt så måste se om jag hittar nått fint! :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0