Sådär som Muuuumin

Idag har jag varit på gofika hos Sara med Cassi och Jenny <3 Sara fick en fin tavla av Slämmy med en snacka och en diamant på (äkta förståss) och av mig och Cassi fick hon 2 filmer Valentines Day och Mumin! På tal om Mumin så har jag typ blivigt helt kär i Muggarna. Skulle vilja börja samla <3 Men de är ju så dyra märkes grejer sen så skulle jag vilja börja samla på Lisa Larsson katter men som sagt DYRT!
Känner att det skulle vara kul med en keramik kurs óch hittade nåt på sensus och frågade lite om den så får se om dom svarar vore så kul att får hålla på lite med lera då kan jag får göra mina egna katter istället!

make moving gif

Tack Bia för länken !

Kommentarer
Postat av: Bea

Önska att jag oxå hade kunnat följa! Hoppas ni fikade åt mig med ;)



Så lite sååå. :D

2011-12-18 @ 20:50:01
URL: http://lillibabs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0