Nöjd!

Idag har jag övningskört igen. Det gick bra fick köra landsväg och köra lite tvärnitar på halkan :) Sen har jag vetit på stan med mammi vi åt på aisha ochgick runt och glodde lite riktigt mys!
Har även haft lilla julafon med mig själv här hemma! Fick mitt paket från bubbelroom + det jag beställt från tradera ( drömmfångare och lösögonfransar). Drömmfångaren var fan snyggare än jag trodde åååh kommer att bli så snyggt örhänge <3 As nöjd! Lösögonfransarna var betydligt längre än jag trodde sen så var det nå blått skimmer längst ut som jag inte hade nån aning om att det skulle vara men dom var snygga så jag är nöjd! Sen så lyckades jag äntligen posta iväg brev till försökringskassan och sådär känns som att man hunnit göra mycke nyttigheter idag!
Tomörröw ska jag gå på stan med Joephine och shoppa färg och sen ska vi fixa varandras hår <3



Bilder på mina tradera fynd! :)


Kommentarer
Postat av: Daniela

Fixa mitt hår också! :D

Du på talan om de. Jag skulle vilja permanenta håret. Går det att göra hemma eller måste jag göra på salong?

2011-12-22 @ 20:16:42
URL: http://nella-sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0