Min älskling :'(

I torsdags så hade jag fixa hår dag med Joesphine. Jag klippte mig och fick en utväxt färgad och Josephine färgare löshår, klippte in det och klippte sitt eget hår också :) Sedan spelade vi monopol så länge sedan jag spelade det! Älskar sånna spel men är en dålig förlorare och blir nästan hatisk under spel!
I fredags blev det julhandling med mammi och till min förvåning var det inte mycket folk alls på affären när vi var där. Så det var ju bra hade förväntat mig att stå i kö typ en helvtimme för att få komma till en kassa.
När jag kom hem så upptäckte jag att min älskade dator har fått sig en regäl kyss :( Det hände troligvis i torsdags då jag fastnade med foten i sladden och den åkte i golvet såg dock inget då mej aj det gick inte bra! Ååååh det är typiskt skulle fan haft en drulleförsäkring på den. Den han fått enrejäl spricka på utsidan där gångjärnet är så man kan inte öppna och stänga som man vill utan då blir sprickan större. Sen så har skärmdelen börjat att släppa från tangentdelen. Själva bilden och det funkar och att gå ut på internet och sådär men det har blivit nå knäppt med tangentbordet så ena halvan funkar inte att skriva på :S Så nu sitter jag på mammas dator. Behöver lämmna in datorn men vet inte vart det är ju inget som går på garantin skulle vara bra om man kunde få den skickad till Asus tillverkaren kanske... Ååååh blir så lessen älskar den datorn :(
Igår eller förgår blir det nu så var det ju jul :) Hoppas att alla har haft trevligt och sådär.
Jag fick kläder, två fina koppar med fat som jag hade drägglat över, tesil, filmer, biobiljett, såntdär som man fäster glitter med var säkert nott mer men minns inte XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0