Malin

Haha sjukligt trött asså! Har först sovit hela natten och tar sedan en "tupplur" på soffan i 4 timmar! Nu sitter jag här utan tv och dricker mormors saft med smultron smak  riktig sockerkick! Hm som säkert många vet så är det den officiella Malin dagen idag och det firar jag med att sova :D Höhö....
Nä men seriöst hur kul är livet då? Tvn funkar inte eller ju tvn funkar men inga jävla kanaler :( Funderade på att gå ut och gå för  att jag är så trött och skulle behöva lite luft men vilket jävla slask det är ute måste i så fall ta några jävla stövlar och det känns ju lite drygt :S
hm.. så vad har jag att göra nu då? Aja kommer nog på nått :)

Börjar tro att jag även måste byta ut min p-stav snart förut har jag bara haft en brun gegga typ men nu börjar det komma lite mer så får väl se när nästa omgång kommer hur den blir.
Jag vet jag skulle ha bytt den för längesen men hur är det då? Drygt att ringa till mödracentralen som jag för övrigt inte vet vart den ligger. Sen ska man ta ut den jäveln som vuxit fast fan i fettet på armen och sen så är det inte direkt billigt heller när man är fattigast i världen :( Fast den är ju snart ett år för gammal eller ja ett halvår i alla fall. Fan kan dom bara inte uppfinna en grej som håller hela livet? och som kanske går att stänga av om man nu skulle vilja.

Möööööh Olivööör är såsöt han pratar med en liten ynklig röst till mig!

Pöss och hej!

Kommentarer
Postat av: Bea

Men du går ju gå till ungdomsmotagningen tills du är 23 :) Jag ska boka en ny tid tro jag å stätta in min jävla spiral. Ont de kommer att göra :´(

2011-12-11 @ 00:51:04
URL: http://lillibabs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0