HJÄLP!

Idag har jag varit in till stan och köpt 10st körlektioner och riskettan :) Har ju haft en liten paus nu för att pengarna ar vart slut så har inte kört sen oktober och då var det ju inte snö heller så lär ju gå i alla fall en lektion för att hamna på samma ställe som man slutade på. Fick ta mig i arslet och plocka ut pengar från banken annars skulle jag typ aldrig få råd men seriöst har typ 1300kr kvar varge månad om jag inte köper nått alls! Så nej går inte så bra då det jag köpte idag gick på 4600kr så ja det skulle ta en jävla tid till att spara ihop.

Håller på att titta för fullt på nyårsklänningar. Har inte bestämt än vilken jag ska ha men funderar på någon av dessa. Ni får gärna tipsa eller säga vilken ni tycker är finast :)



Klänning 1: Svart med spets.  Min storlek är som vanligt mellan två stycker modellen ser ganska tight ut vilket jag inte gillar om det fläskar men tänkte om man kanske tar den större kanske det kan funka?



Klänning 2: Vit eller den lila/röda . Klänningen såg dock mindre uringad ut på en annan bild och den vita påminner om en "mörlin" Klänning. Funderar dock på om den röda/lila är mer nyår?



Klänning 3: Hade tänkt mig den i så fall i svart ganska enkel klänning som man kan använda till vardags också. Den är snygg mne vet inte om den är tillräckligt nyår?

Kanske kommer med fler sen men som sagt alla förslag är välkommna! :D

Pöss





Kommentarer
Postat av: Bea

Klänning 2 i lila tror jag skulle vara jätte fin på dig :D Gillar den svarta med. Svåååårt! Men det är ju snyggt med cleveage och färg såå 2:an ;P

2011-12-12 @ 23:12:40
URL: http://lillibabs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0