Film kväll!

Film kväll ikväll igen hos Cassi och hennes små söta kattor <3 Såg en skräckis och sedan glodde vi igenom lite bilder och sånt, riktigt myyyyyys.
Gruvar mig lite för imorgon då jag ska börja återta övningskörningen igen har ju inte kört på typ 2 månader nästan. + att det inte var snö då! Bajs kommer säkert ta någon lektion att ta igen allt. Men har ju fixat med pengar på banken nu så nu ska jag fan inte sluta förän det är över!

På tal om inget så har jag kollat runt lite efter keramik kurser då jag skulle vilja jobba lite med lera och bränna och sådär. Tycker det är så kul ju. Så har hört av mig till ett ställe som heter sensus och kollat om dom kommer ha några mer kurser och sådär har dock inte fått nått svar än! Har även hört av mig till step in och frågat om 350kr gäller om man är arbetsös med... så får se vad dom säger :)

Just nu sitter jag faktiskt och mår lite halvdåligt massa gammla grejer som spökar i huvet så blir lite emo ^^' Känns så svårt att sova när det blir så.. det går ju typ inte och då blir jag stressad!

Idag har jag inhandlat lösögonfransar och en drömmfångare på tradera så får se när dom kommer. Följde dock inget lim med till ögonfransarna men får väl kanske köpa lite då :)


En gam-bild från bilddagboken dagen till ära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0