I kväll bär det av :)

Ikväll bär det av med nattbussen till stockholm. Hann att få mina biljetter som tur var! De var nämligen tvungna att skicka buss biljetterna med post eftrsom det inte gick att plocka ut i ö-vik men dom kom redan dagen efter så det känndes ju bra hade kännts lite nervöst om de inte hade kommit innan idag, då hade det vart ganska kört!

Håller på att packa med mig en massa gosaker som jag ska ha på bussen. Det ser ut att kunna bli en hel kasse :D och sen har jag flyttat över lite filmer till min lilla dator så jag har nått att göra. Ska bland annat se Balto triologin^^ tror inte jag serr den tredje men det blir mys i alla fall^^.
Köpte föresten nya hörlurar eller hade inga men köpte ett par i går på allas vår älsklings butik Claes Ohlsson(s)Dom  var billiga typ vanliga som man stoppar in i öronen och matchar min dator Rosa<3

Azzar har nyss varit uppe i näsan på mig så ögonen kliar och näsan... morrrr

Idag ska mamma få fägra underhåret på mig som inte är gjort på flera månader så det känns bra.

Hm.. det var typ det imorgon fortsätter resan till gislaved :)


Kyss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0