Då var det fixat!

Äntligen så är resan bokat till Gislaved. Men det var inte lätt!
Blir att packa resväsan imorgon ^^

25/8 22:10 Tar jag bussen från Örnsköldsvik till Stockhom
26/8 05:10 Är jag framme i Stockholm
08:10 Går planet från Arlanda till Landvetter där landar jag 09:10
10:55 Blir det flygbuss till Borås då är jag framme 11:35
13:05 Går bussen från Borås till Gislaved så kommer dit kl 14:15

Då blir det intervju/ provklippning

17.45 Reser jag tillbaka till Borås och sover på hotell över natten.
Gör sedan om samma prosedur som när jag tar mig dit! Ganska drygt och 
kommer vara hur trött som helst! Men så är det när man ska åka så billigt som
möjligt ^^

Kommer hem till Örnsköldsvik igen 27/8 kl 18:45 

puss?


               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0