Äntligen funkar skrivaren!

Eller det har den ju alltid gjort men har blivigt nå fel innan när jag försöka instalera den. Det är en såndär trådlös jobbig sak med anslutning via internet...
Men i alla fall nu kan jag skriva ut cv och sånt på den igen så det känns bra blir nån runda sen när man har fixat håret ( ser ut som bajs )
Har skickat ganska många idag dock via mail men till andra orter som man inte direkt kan åka till bara för att lämmna ett cv.
Nu ska jag skicka lite paket om någon har betalat vill säga. Säljer bort lite saker på tradera så det är sånna packet jag ska skicka :)
För övrigt sitter jag fortfarande i nattlinnet(A) Har inte orkat klä mig. Funderar på om jag ska ta en storstädning på rummet och suga lite kvalserbajs från sängen. Kanske ta ett bad eller en dusch sen ^^

Possi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0