Alkisarnas Paradis!!



Detta var verkligen alkisarnas paradis! Fanns överallt detta kort är taget i en kiosk på en galleria. "Narvesen" heter denna.. är typ som 7 Eleven eller Pressbyron. Till och med där har dom,  detta är i ett litet sånt krypin på första bilden är det vatten och drickor och två översta raderna finns det kylda cider och sånt. Sedan finns det lite starkare grejer bakom disken.
Alkohol är jättebilligt där och det finns precis överallt! Det säljs på alla ställen som det finns mat på typ, i kiosker, affärerna brukar ha en spritavdelning ( en jag var inne på hade en avdelning större än systemet)
Nu mera får man ju tydligen ha med sig 10L med sig hem.. visste dock inte det förän vi var på flygplattsen och skulle åka hem :S



Drinkar som jag och mammi beställde in från en bar (som fanns miljoner av). Min var så stark så kan inte säga att det var gott direkt! Men spriten var väl säkert billigare än essensen.


Partybuss :)



Hittade en asgoooood restaurang där fanns allt möjligt gott! Thailändsk, Indiskt, Kinesiskt, Mongoliskt och Japanskt vi åt där 3 gånger och det var bland de godare jag förtärt. Men i alla fall Is te åååh så gött det fanns så man kunde välja mellan grönt eller svart te och sedan mellan spakerna:Mango, Jordgubb och Tranbär. Min favorit blev jordgubb, det var hur gott som helst och mamma och jag lyckades sluka 10st! <3 Bra mycket godare än drinkarna vi beställt på baren.

Men nu vart jag less igen åååh finns så mycket att skriva och jag har ännu inte tagit kort på de jag köpte! Återkommer med fler bilder och sånt!
Puss? <3 ^^'


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh du är så duktig på att uppdatera! SPRIT<3

Jag har skaffat blögg nu oxå: lajonell.blogspot.com

Heheheeeee. Puss? Hejhej! <3

2011-08-09 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0